Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najdokładniejsze wyobrażenie i zdjęcie produktów już na stronie internetowej. Rozmiary są zwykle prawidłowe za pierwszym razem, jeśli zastosujesz się do naszych zaleceń dotyczących rozmiarów. Czasami jednak produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, więc możesz anulować zakup nawet po otrzymaniu produktów
- Zwrot jest łatwy
- Wkład własny klienta w koszty zwrotu to część kosztów wysyłki, ale 0 € z powodu wad produkcyjnych lub winy dostawcy
- Okres zwrotu wynosi 30 dni od daty otrzymania produktów
- Produkty podlegające zwrotowi muszą być w stanie nadającym się do sprzedaży - Produkty jadalne nie mogą być zwracane po otwarciu, chyba że produkt jest wadliwy. Odzież i akcesoria. Zwracane produkty nie mogą mieć włosów ani innych śladów dopasowania. Na przykład kantar należy zakładać na czysty, gładki kantar, a nie bezpośrednio na sierść konia.
- Aby wymienić produkty, należy najpierw skontaktować się z nami w celu zorganizowania wymiany.
- Usługa pocztowa zajmie około 4-10 dni na wysłanie zwrotu, wolniej niż zwykła poczta. Jednak Tallitukku odpowie na zwroty natychmiast po ich otrzymaniu.
- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od otrzymania zwrotu
instrukcje użytkowania
1.zwróć produkty w stanie, w jakim je otrzymałeś. Z opakowaniem produktu należy obchodzić się ostrożnie.
2. Dołącz otrzymane potwierdzenie zamówienia i formularz zwrotu wraz z numerem konta, jeśli zamówienie zostało opłacone, oraz powodem zwrotu. Jeśli złożyłeś zamówienie w Walley, możesz opłacić fakturę i podać nam swój numer konta lub dołączyć fakturę do zwrotu, w którym to przypadku otrzymasz zaktualizowaną fakturę w wiadomości e-mail po przetworzeniu zwrotu
3. Zanieś paczkę na pocztę i poinformuj, że jest to zwrot od klienta do Natural Chia Ltd oraz podaj numer referencyjny zwrotu 647654. Poczta odbierze przesyłkę i obciąży za nią Tallitukku, co oznacza, że nie będziesz musiał płacić za przesyłkę zwrotną
UWAGA! Należy wziąć pokwitowanie zwrotu. Zwrócimy cenę zagubionych przedmiotów tylko za pokwitowaniem potwierdzającym przekazanie przedmiotów na pocztę
UWAGA! Zwroty są bezpłatne, jeśli postępuje się zgodnie z instrukcjami. Nie zwrócimy kosztów zwrotu, jeśli nie skorzystasz z przedpłaconego zwrotu klienta Itella. Jeśli zwracany produkt jest wadliwy (uszkodzony, używany), firma Tallitukku nie jest zobowiązana do zwrotu pełnej ceny zwrotu. Jeśli zwrócone produkty nie są w stanie nadającym się do odsprzedaży z winy klienta, zatrzymamy część ceny sprzedaży jako rekompensatę za szkody