OBSŁUGA KLIENTA:


Telefon: 0407580258

E-mail : asiakaspalvelu@tallitukku.fi


Możesz również zostawić wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego!

Jeśli Twoja sprawa nie jest pilna i nie dotyczy zamówień lub zwrotów, możesz wysłać do nas wiadomość na Instagramie @tallitukku lub na Facebooku Messenger.


Staramy się odpowiadać na wiadomości e-mail tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 48 godzin w dni powszednie.

Jesteśmy otwarci w dni powszednie w godzinach 11:00-15:00, odpowiemy również na prośby o kontakt poza tymi godzinami.


Adres naszego biura:

Holkonkyläntie 71
63610 TUURI



Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania:


Pytanie 1. Zgubiłem formularz zwrotu - co teraz?


Po zalogowaniu można wydrukować formularz zwrotu z zakładki Formularz zwrotu. Nie można zwrócić produktów bez formularza zwrotu
Ten adres zwrotny jest opłacony z góry, więc nie musisz płacić za przesyłkę przy zwrocie produktów. Wystarczy nadać przesyłkę w najbliższym urzędzie pocztowym i podać nasz numer referencyjny zwrotu, który można znaleźć na formularzu zwrotu lub pytając o niego nasz dział obsługi klienta
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat zwrotów, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta

Pytanie 2: Produkt, który chcę kupić, nie jest dostępny w moim rozmiarze - czy będzie ich więcej?


W stosownych przypadkach będziemy uzupełniać produkty, pod warunkiem, że są one nadal dostępne w fabryce i nie są produktami wycofanymi z produkcji. Kolory sezonowe to produkty, które zazwyczaj pojawiają się w magazynie raz i są sprzedawane do wyczerpania - i nie są dostępne w fabryce. Zawsze staramy się utrzymywać paszę dla koni w magazynie. Zdarza się jednak, że przesyłki towarowe są opóźnione lub sprzedaż produktu jest źle oszacowana, w którym to przypadku uzupełnienie zapasów odbywa się zwykle w ciągu 2 tygodni - zwykle wcześniej.

Pytanie 3: Czy otrzymaliście mój zwrot?


Zwroty od klientów docierają na pocztę w ciągu od 2 do 14 dni, co oczywiście wpływa na czas ich przetwarzania. Po otrzymaniu zwroty są zwykle przetwarzane natychmiast, ale nie później niż w ciągu tygodnia. Jeśli po wysłaniu zwrotu przypomnisz sobie, że zapomniałeś wypełnić wszystkie sekcje formularza, możesz przesłać brakujące informacje za pomocą formularza kontaktowego
Jeśli złożyłeś zamówienie w Walley i nie zapłaciłeś jeszcze faktury, odliczymy produkty z faktury i nie ma potrzeby podawania numeru konta.